a

Koronavirüs’te son durum

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda son durumu hakkında bilgi verdi.

Sağlık Bakanı Koca;‘Hastalarımızdan 264’ü daha iyileşti. Yoğun bakım ve entübe hasta sayımızdaki artış hızı düşme eğiliminde. Başarımız izolasyona bağlı. Virüs, gücünü temas ortamından alıyor. Virüse bu fırsatı tanımayalım. Evde kalalım.’dedi.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

MEM’den 8 sınıflara online deneme sınavı