İlçemiz Arifbey Mahallesi Manolya sokakta bulunan çocuk parkına ilgililerce yeterli bakım yapılmadığını belirten bir vatandaşımız WhatsApp haber hattımızdan haber sitemize ulaşarak sesini duyurmak istedi.

Duyarlı Vatandaşımız haber sitemize gönderdiği mesajında ;’Arifbey mahallesi manolya sokakta bir çocuk parkı pislik icinde.Aylardır pislik içinde belediyeye şikayet edildi ama sonuç bu.
Hayvan ölüsü dahi var.Belediye bu küçük işleri yapmaktan aciz.
O halde belediye neden var,O kadar memur işçi neden
İlgilenirseniz seviniriz.’dedi.






Altyapıdan Sakaryaspor’a transfer
Vinçler sahaya indi:Tren rayları yeraltına alınıyor…
Arifiye Belediyesi Çocuklar İçin Park Yatırımlarını Sürdürüyor
Projelerle ile ilgili istişarede bulundular
Mobil Kanser Tarama Aracı Arifiye Hanlı Aile Sağlığı Merkezine geliyor
Eğitim ve Öğretimde Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Baskan iyice saldi hizmet sifir eski heyacan gorev aski bitmis yollar 10sinif nihat baskan ne buyuk insan misin degerini bilmemisiz
Belediye ne yapsın insanımız pis hepsinin başına bir temizlik görevlisi takamaz