a

İl Emniyet Müdürü Kaya’dan ‘Kediler Günü’ Kutlaması

Sakarya İl Emniyet Müdürü Fatih Kaya sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım ile Dünya Kediler Gününü kutladı.

Kaya yaptığı paylaşımında;

‘Hayatımızın parçası, vazgeçilmez dostumuz kediler hepimizin hayatında bir iz bırakmıştır.

Başta Ailemizin kıymetli neferi “Pamuk” olmak üzere tüm can dostların #DünyaKedilerGünü
kutlu olsun.🐱😊’dedi.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Boğazköy’de Yangın!