Arifiye Belediye Başkanı İsmail Karakullukçu Sakarya Expo 2020 kapsamında Arifiye Belediyesinin açmış olduğu tanıtım standını gezerek, standı ziyaret eden vatandaşlar ile sohbet etti.

Başkan Karakullukçu;’Sakarya Expo 2020′ de açmış olduğumuz standımıza vatandaşların ilgisi yoğun katılımlarıyla devam ediyor. Standımız Yarın’da gün boyu açık olacaktır. Tüm ilçe halkımız davetlidir. ‘dedi.




Şampiyonada heyecan final gününde