Valimiz Çetin Oktay Kaldırım, Elazığ Valisi olarak görev yaptığı dönem içerisinde 24.01.2020 tarihinde meydana gelen Elazığ Depreminin yıldönümü olması ve Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın teşrifleriyle düzenlenecek olan davetli olduğu programlara katılmak için Elazığ’a gidiyor.

Vali kaldırım, 24.01.2021 ve sonrasındaki birkaç gün bu İlimizde olacak.
ULUS AİLESİNİN ACI GÜNÜ!..