Sakarya Üniversitesi’nde iki boyunca devam eden 23 takımın mücadele ettiği SAÜ Ligleri Sona erdi.
Sakarya Üniversitesi Öğrenci Ligi’nin 2016-2017 Sezonu Şampiyonu Sapanca Meslek Yüksekokulu oldu. Teknoloji Fakültesi ile oynadığı final maçını 2-1 lik skor ile geçen Sapanca MYO, Niyazi Polat Çakmakçı 88’nci dakika topu filelerle buluşturması ile şampiyonluğunu ilan etti.
Üçüncülük ve dördüncülük mücadelesinde üstünlüğü baştan sona elinde bulunduran Kırkpınar Turizm MYO farklı bir sonuçla İlahiyat Fakültes’ini yenerek turnuvanın üçüncüsü oldu.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Ak Parti’de
Mobil Kanser Tarama Aracı Arifiye Hanlı Aile Sağlığı Merkezine geliyor
Eğitim ve Öğretimde Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Mahalle Başkanları Haziran Ayı Toplantısı Gerçekleştirildi
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Dr. Aydın Sarı Beyhekim’de…
Arifiye Mezunları 27 Haziran’da ilçemizde buluşuyor