Sakarya Üniversitesi Endüstri Mühendisliği birinci sınıf öğrencisi millî triatloncu Elif Manisa, Türkiye Şampiyonu oldu.

Pandemi nedeniyle 1,5 yıl müsabakalardan uzak kalan SAÜ’lü Elif, Türkiye Triatlon Federasyonu’nun Mersin Yenişehir’de düzenlediği sezonun ilk triatlon yarışında Genç Kadınlar Türkiye şampiyonu oldu.
Manisa, üç kez millî sporcu olarak ülkemizi yurt dışında başarı ile temsil ederek triatlon yarışmasında da başarı elde etti.







“Sabır ve Tedbirle Geçireceğimiz Son Ramazan Ayı Olmasını Diliyorum”
Arifiye Belediyesi Çocuklar İçin Park Yatırımlarını Sürdürüyor
Projelerle ile ilgili istişarede bulundular
Mobil Kanser Tarama Aracı Arifiye Hanlı Aile Sağlığı Merkezine geliyor
Eğitim ve Öğretimde Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Mahalle Başkanları Haziran Ayı Toplantısı Gerçekleştirildi