Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü güreş takımı sporcularından Serhat Kırık, Antalya’da düzenlenen Gençler Türkiye Şampiyonasında 67 kiloda Türkiye Şampiyonu oldu.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü güreş takımı sporcularından Serhat Kırık, Antalya’nın Kemer ilçesinde düzenlenen Gençler Türkiye Şampiyonasında 67 kiloda Türkiye Şampiyonu oldu. Türkiye Halter Federasyonu tarafından düzenlenen şampiyonada Büyükşehirli sporcu Kırık, tüm rakiplerini sayı tuşu ve puan vermeden mağlup ederek altın madalyanın sahibi oldu. Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada, “Antalya’da düzenlen Gençler Türkiye Şampiyonasında 67 kiloda Türkiye Şampiyonu olan sporcumuz Serhat Kırık’ı tebrik eder, başarılarının devamını dileriz” ifadelerine yerildi.

Sosyal Market SGM’de hizmete açıldı
Mobil Kanser Tarama Aracı Arifiye Hanlı Aile Sağlığı Merkezine geliyor
Eğitim ve Öğretimde Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Mahalle Başkanları Haziran Ayı Toplantısı Gerçekleştirildi
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Dr. Aydın Sarı Beyhekim’de…
Arifiye Mezunları 27 Haziran’da ilçemizde buluşuyor