a

Duble Yol ve Gasilhane Hizmet Binası açılıyor..

Arifiye ilçemizde yapımı tamamlanan Duble Yol ve Gasilhane Hizmet Binası hizmete açılıyor.İlçemize yeni bir giriş kapısı olan duble yol şehrin ulaşım ağına da büyük katkı sağlayacak.

Arifiye Duble Yolu ve Gasilhane hizmet binası 10 Aralık 2021 Cuma günü saat 14.00’de düzenlenen program ve Başkan Ekrem Yüce’nin katılımı ile hizmete açılıyor.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Mollaköy Mahallesinde Karnabahar Hasadına Katıldı.