Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce, Sakarya SGK Kavşağı’ndaki çalışmalarda sona gelindiği ve yakın zamanda resmi açılış töreninin gerçekleştirileceğini açıkladı.
2022’nin ilk konferansı yakın tarihe ışık tutacak