Vali Yaşar KARADENİZ ve eşi Zehra KARADENİZ Hanımefendi’nin ev sahipliğinde Ramazan ayının ilk günü Şehit aileleri ve Gazilerimiz onuruna iftar programı düzenlendi.

Davetlilerle tek tek ilgilenen Vali Yaşar Karadeniz,herkesin Ramazan-ı Şeriflerini tebrik etti.

İftar pğrogramına İlimiz Milletvekilleri Ertuğrul KOCACIK,Ayça TAŞKENT ve Murat KAYA, kurum ve kuruluş temsilcileri ile Şehit ve Gazi Dernekleri üyelerinin de katıldı.

Ayrıca programda; tüm Şehitlerimiz ve ebediyete irtihal eden Gazilerimiz için İl Müftümüz Mehmet Aşık tarafından dua edildi.

Sakarya’nın Şubat ayı ihracatında yüzde 22.6’lık artış gerçekleşti