İlçemiz Sadıka Sabancı devlet Hastanesinde İç Hastalıkları Uzmanı, Diyetisyen, Fizyoterapist ve Diyabet Eğitim Hemşiresi iş birliğiyle oluşturulan ve çok yönlü bir yaklaşımla gerçekleştirilen “Diyabet Eğitim Sunumu” başarıyla tamamlandı.

Diyabet Okulu Eğitimine katılan hastalar ve yakınları, diyabetin risk faktörleri, diyabetli kişilerin beslenme düzenleri ve yapmaları gereken egzersizler gibi önemli konularda detaylı bilgilendirme aldılar.

Ayrıca, diyabetin akut ve kronik komplikasyonları anlatıldı ve insülin uygulama teknikleri gösterilerek farkındalık gerçekleştirildi.

Eğitim sürecinin sonunda, katılımcılara bilgilendirme broşürleri ve özel olarak hazırlanan Diyabet Okulu diploması takdim edilerek eğitim başarıyla tamamlandı.

Bu kapsamlı eğitim programıyla, katılımcılar hem diyabet hakkında daha derin bir anlayışa sahip olurken, hem de kendi sağlık ve yaşam kalitelerini artırmak için gerekli bilgi ve becerilerle donatıldılar.
ARSİADER’den Anlamlı İftar Programı
Mobil Kanser Tarama Aracı Arifiye Hanlı Aile Sağlığı Merkezine geliyor
Eğitim ve Öğretimde Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Mahalle Başkanları Haziran Ayı Toplantısı Gerçekleştirildi
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Dr. Aydın Sarı Beyhekim’de…
Arifiye Mezunları 27 Haziran’da ilçemizde buluşuyor