SAÜ’lü Ülkücüler Başkanı Mustafa Cem Gürbüz Arifiye Ülkü Ocakları Başkanı Duhan Öztürk’ü ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerin de bulunup hediyesini takdim etti.
Arifiye Ülkü Ocakları Başkanı Duhan Öztürk ziyaretten dolayı memnuniyetini ifade ederek;’ SAKARYA Üniversitesi Başkanı kıymetli reisim Mustafa Cem Gürbüz ve yönetiminin hediyesini aldık.Allah razı olsun ,kendisi ve yönetiminin yolu açık olsun.Biz biriz ,birlikte güçlüyüz.Ülkücüler ipeğe sarılmış çeliktir!’diyerek başkana teşekkür etti.
Aile Eğitimi Kursları için kayıtlar başlıyor