Sakarya amatör futbolunun heyecan dolu mücadelesinde Çaykışlaspor ile Arifiye Kirazcaspor Erenler’de karşı karşıya geldi.

Arifiye Kirazcaspor, final maçında Çaykışlaspor’u 2-0 mağlup ederek 1. Amatör Lig’e yükselmenin sevincini yaşadı.
Büyük heyecana sahne olan karşılaşmada Arifiye Kirazcaspor’a galibiyeti ve şampiyonluğu getiren goller İsmail Çangır ve Ünal Emre Fidan’dan geldi. Taraftarının da büyük destek verdiği mücadelede sahadan zaferle ayrılan Arifiye temsilcisi, adını 1. Amatör Lig’e yazdırdı.
Kulüpten yapılan şampiyonluk açıklaması
Tarih yazdık, sözümüzü tuttuk ve o kupayı hak ettiği yere, Kirazcamıza getirdik!
Sezonun o en büyük, en kritik anında, büyük finalde sahada her şeyini ortaya koyan, muazzam bir karakter gösteren takımımız, sahadan 2-0’lık net bir galibiyetle ayrılmasını bildi. Sezon başından beri bükülmeyen bileğimiz, sarsılmayan inancımızla bu muhteşem hikayeyi NAMAĞLUP ŞAMPİYONLUKLA taçlandırdık!
Sahada terinin son damlasına kadar savaşan teknik ekibimize ve futbolcularımıza, sahada liderliğini gösteren kaptanımıza ve sezon boyunca bizi asla yalnız bırakmayan, bu şampiyonluğun en büyük mimarı olan BÜYÜK KİRAZCA TARAFTARINA sonsuz teşekkürler!
Bu kupa, inananların; bu gurur, tüm camiamızın!
Kupamız Arifiye Kirazcaspor’umuza ve tüm Kirazca halkına hayırlı uğurlu olsun!
“Otogargara” tiyatro oyunu sahnelendi