a

Ahmediye Mahallesinde Aşure etkinliği gerçekleşti

Ahmediye Mahallesi Yaşatma ve Güzelleştirme derneğinin düzenlenmiş olduğu organizasyon ile Ahmediye Mahallesi Merkez Camiinde dün Cuma namazı sonrasında vatandaşlara geleneksel hale getirilen Muharrem ayının bereketine aşure ikramı yapıldı.

Ahmediye Mahalle Muhtarı Nedim Yılmazer ve Ahmediye Mahallesi Yaşatma ve Güzelleştirme derneği yönetimi düzenlenen aşure etkinliğine katılan tüm misafirlere teşekkür ettiler.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Nilüfer Büfe’nin açılışı gerçekleşti