Ahmediye Mahallesi Yaşatma ve Güzelleştirme derneğinin düzenlenmiş olduğu organizasyon ile Ahmediye Mahallesi Merkez Camiinde dün Cuma namazı sonrasında vatandaşlara geleneksel hale getirilen Muharrem ayının bereketine aşure ikramı yapıldı.

Ahmediye Mahalle Muhtarı Nedim Yılmazer ve Ahmediye Mahallesi Yaşatma ve Güzelleştirme derneği yönetimi düzenlenen aşure etkinliğine katılan tüm misafirlere teşekkür ettiler.




Nilüfer Büfe’nin açılışı gerçekleşti
Başkan Karakullukçu’dan öğrencilere yıl sonu mesajı ”İyi Tatiller Çocuklar”…
Arifiye’de Karne Töreni Kazım Karabekir İlkokulu ve Ortaokulu’nda Gerçekleştirildi.
Sakarya’da 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Karne Sevinciyle Tamamlandı
Arifiye Belediyesi’nin Aşure İkramı gerçekleşti
Ak Parti’de Dev kamp öncesi hazırlıklar tamam