a

Öğretmenlerine Duygulandıran Veda

Arifiye Bekir Sıtkı Durgun İlkokulu 4-A sınıfı öğrencileri aileleriyle birlikte  Evin Park’ta öğretmenleri Aşkım Dereci’ye  düzenledikler program ile veda ettiler.

Programda pasta kesilerek yapılan konuşmalarda ise duygusal anlar yaşandı.

Okul Müdürü Cemal Yamak;’Öğretmenimize emekleri için çok teşekkür ediyoruz.Yavrularımıza bundan sonraki eğitim hayatlarında başarılar diliyoruz.’dedi.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Arifiye Necmettin Erbakan Fen Lisemize Piyano…