Arifiye Bekir Sıtkı Durgun İlkokulu 4-A sınıfı öğrencileri aileleriyle birlikte Evin Park’ta öğretmenleri Aşkım Dereci’ye düzenledikler program ile veda ettiler.
Programda pasta kesilerek yapılan konuşmalarda ise duygusal anlar yaşandı.
Okul Müdürü Cemal Yamak;’Öğretmenimize emekleri için çok teşekkür ediyoruz.Yavrularımıza bundan sonraki eğitim hayatlarında başarılar diliyoruz.’dedi.
Arifiye Necmettin Erbakan Fen Lisemize Piyano…