SASKİ tarafından yapılan açıklamada 1 Ekim Pazartesi günü şehir merkezinde etkili olan sağanak yağışların ardından şehrin 1 haftalık su kullanımına eşdeğer 1,5 milyon metreküplük suyun, yağmursuyu hatları vasıtasıyla başarılı bir şekilde deşarj edildiği açıklandı.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ) Genel Müdürlüğü tarafından 1 Ekim Pazartesi günü 18.00-18.20 saatleri arasında şehir merkezinde etkisini gösteren şiddetli sağanak yağışlara ilişkin bir açıklamada bulunuldu. Açıklamada, “20 dakika içerisinde metrekareye 30 kilogram olarak düşen şiddetli sağanak yağışın ardından Adapazarı, Serdivan ve Erenler ilçelerimizden yaklaşık 1,5 milyon metreküp yağmursuyu inşa edilen yağmursuyu hatları vasıtasıyla başarılı bir şekilde toplanarak deşarj edilmiştir. Bu miktar nüfusu 1 milyona yaklaşan şehrimizin Sapanca Gölü’nden bir haftalık su tüketimine eşdeğerdir. Şehrimizin yağmursuyu altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalarımız aralıksız devam edecektir” ifadeleri kullanıldı.
ARSİADER Üyelerine Belge takdim etmeğe devam ediyor.
Cumhuriyet ve Neviye Mahallelerinde yeni yollar açılıyor
“Sakarya’nın su güvencesi olacak tarihi yatırım hayırlı olsun”
Kılıçaslan’dan Tandoğan çağrısı: “Teröre karşı net duruş için Ankara’dayız”
İl Birincisi Voleybol Takımından Başkan Karakullukçu’ya Ziyaret
Bayraktepe’de Maarif Halk Dansları Şenliği Büyük Beğeni Topladı