a

Arifiye Bekir Sıtkı’dan İki Türkiye Şampiyonu

Wushu da Arifiye Bekir Sıtkı Durgun İlkokulunda 2 Türkiye Şampiyonu çıktı.
4 G sınıfından Ebrar Sena Çelik ve 1-D sınıfından Erdem Taha Çelik düzenlenen turnuvada Türkiye Şampiyonu oldu.

Okul Müdurü Cemal Yamak,Minik öğrencileri ve ailelerini tebrik etti.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

SASKİ ilkleri hayata geçirmeye devam ediyor