İlçe Kaymakamımız Bekir DINKIRCI Başkanlığında, Kaymakamlık Makamında heyet üyeleri ile birlikte toplanılarak İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından gündemdeki konularla ilgili sunum yapıldı. Kaymakamımız Bekir DINKIRCI son derece hassas olan bu konularda toplumun tüm katmanlarının yönetişim içerisinde senkronize bir çalışma yapmasının önemli olduğunu belirterek konunun tüm paydaşlarının profesyonel bazlı çalışmasının önemini vurguladı.
BÜYÜKŞEHİR BAŞKAN ADAYI EKREM YÜCE, MECİ SOHBETLERİ’NE KONUK OLDU
Mobil Kanser Tarama Aracı Arifiye Hanlı Aile Sağlığı Merkezine geliyor
Eğitim ve Öğretimde Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Mahalle Başkanları Haziran Ayı Toplantısı Gerçekleştirildi
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Dr. Aydın Sarı Beyhekim’de…
Arifiye Mezunları 27 Haziran’da ilçemizde buluşuyor