Sakarya Spor Salonunda iller arası olan ve 3-5 Mart arası yapılan ‘Greko-romen ve Serbest Güreş İl Birinciliği’ turnuvası sona erdi. Greko-romen stilde mindere çıkan güreşçiler birbirlerini yenmek için ter dökerken, yapılan turnuvaya 9 il ile 113 sporcu katıldı. Turnuva sonunda ödül töreni gerçekleşti. Törende İhlas Koleji Çankırı’da yapılacak olan Türkiye Şampiyonasına gitmeye hak kazandı. Ödül töreni sonrasında bir açıklama yapan İhlas Koleji Beden Öğretmeni ve Güreş öğretmeni Abdurrahman Şenol Özkan, “Sakarya’da 3-5 mart arası yapılan okullar arası Marmara bölge şampiyonasıydı. Biz İstanbul’u temsilen geldik buraya. İhlas koleji öğrencilerinin 6 tanesini buraya getirdik. 5 tanesi Türkiye Şampiyonasına gitmeye hak kazandı. 1-4 Nisan Çankırı’da yapılacak olan Türkiye Şampiyonasına gitmeyi hak kazandık. İstanbul ekibi zaten şampiyon oldu. Takımımızdan ümitliyiz. Müsabakalar istediğimiz gibi geçti. Türkiye şampiyonası da güzel geçer” dedi.
SASKİ’de ‘Trafik Güvenliği Eğitimi’
Mobil Kanser Tarama Aracı Arifiye Hanlı Aile Sağlığı Merkezine geliyor
Eğitim ve Öğretimde Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Mahalle Başkanları Haziran Ayı Toplantısı Gerçekleştirildi
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Dr. Aydın Sarı Beyhekim’de…
Arifiye Mezunları 27 Haziran’da ilçemizde buluşuyor