Sağlık Bakanı Fahrettin Koca Bilim Kurulu toplantısı sonrası sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu.

Bakan Koca;’Şifa bulan hastalarımızın sayısı artıyor. Test sayısı ve pozitif vakalara bağlı taramalar arttıkça tanı sayısında da artış oluyor. Virüs, gücünü temas ortamından alıyor. Virüse bu fırsatı tanımayalım. Evde kalalım. ‘dedi.
Bakan Koca paylaşımında ülkemizin koronavirüste ki bugünkü durum tablosunuda paylaştı.

Sağlığınız için mesafenizi koruyun