Sağlık Bakanı Fahrettin Koca Bilim Kurulu toplantısı sonrası sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu.

Bakan Koca;’Şifa bulan hastalarımızın sayısı artıyor. Test sayısı ve pozitif vakalara bağlı taramalar arttıkça tanı sayısında da artış oluyor. Virüs, gücünü temas ortamından alıyor. Virüse bu fırsatı tanımayalım. Evde kalalım. ‘dedi.
Bakan Koca paylaşımında ülkemizin koronavirüste ki bugünkü durum tablosunuda paylaştı.

Sağlığınız için mesafenizi koruyun
Vinçler sahaya indi:Tren rayları yeraltına alınıyor…
Arifiye Belediyesi Çocuklar İçin Park Yatırımlarını Sürdürüyor
Projelerle ile ilgili istişarede bulundular
Mobil Kanser Tarama Aracı Arifiye Hanlı Aile Sağlığı Merkezine geliyor
Eğitim ve Öğretimde Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz