Ak Parti eski Sakarya Milletvekili ve eski Hendek Belediye Başkanı Ali İnci sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım ile koronavirüse yakalandığını açıkladı.

Ali İnci sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımında; “Dün Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde yapılan COVID-19 testim pozitif çıkmıştır. Şuan hastanede tedavi sürecimiz devam etmektedir. Dualarınızı bekliyorum” dedi.
Gran Fondo’da ödüller sahiplerini buldu