a

Ali İnci Koranavirüse yakalandı!

Ak Parti eski Sakarya Milletvekili ve eski Hendek Belediye Başkanı Ali İnci sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım ile koronavirüse yakalandığını açıkladı.

Ali İnci sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımında; “Dün Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde yapılan COVID-19 testim pozitif çıkmıştır. Şuan hastanede tedavi sürecimiz devam etmektedir. Dualarınızı bekliyorum” dedi.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Gran Fondo’da ödüller sahiplerini buldu

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz