a

Muhtar Yavuz’un testi pozitif çıktı

İlçemiz Cumhuriyet Mahallesi Muhtarı ve Arifiye Muhtarlar Derneği Başkanı Yusuf Yavuz’un yaptırdığı Covid-19 testi pozitif çıktı.

Muhtar Yavuz sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda;

DEGERLI DOSTLAR YAPTIRDIGIM TEST (POZITIF )CIKTI.
EVDE ILAC TEDAVISINE BASLADIM DUALARINIZI BEKLERIM‘dedi.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Tüm okullarda İstiklal Marşı töreni yapıldı.