İlçemiz Cumhuriyet Mahallesi Muhtarı ve Arifiye Muhtarlar Derneği Başkanı Yusuf Yavuz’un yaptırdığı Covid-19 testi pozitif çıktı.

Muhtar Yavuz sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda;
‘DEGERLI DOSTLAR YAPTIRDIGIM TEST (POZITIF )CIKTI.
EVDE ILAC TEDAVISINE BASLADIM DUALARINIZI BEKLERIM‘dedi.
Tüm okullarda İstiklal Marşı töreni yapıldı.