a

İlimizde ilk aşı uygulaması başladı

Sağlık Bakanlığı tarafından Koronavirüs aşısının Acil Kullanım Onayı sonrası İlimizde de aşı uygulaması başladı.

İlk etapta sağlık çalışanları aşılanacak. Bu kapsamda İlimizde ilk aşıyı da İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Aziz Öğütlü, Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Oğuz Karabay ve SEAH Başhekimi Doç. Dr. Fikret Halis oldu.

Tüm sağlık çalışanları içinde süreç başlamış oldu.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

SATSO’dan Uzaktan Eğitim Gören Öğrencilere Tablet Desteği