İlçemiz Arifiye’de 2017 yılı Ağustos ayında temeli atılan Arifiye Hacı Tevfik Miraç camii bugün Cuma Namazıyla birlikte İbadete açılıyor.

Neviye Mahallesi Yavuz Sultan Selim caddesinde yapımı tamamlanan ve bugün cuma namazı ile gerçekleşecek olan caminin açılışına tüm vatandaşlar davet edildi.

Caminin yapımında emeği geçenlere teşekkür eden Dernek Başkanı Vahit Sandal ,” Yönetim kuruluna ve caminin yapımında az da olsa maddi ve manevi emeği geçen herkesten Allah razı olsun.”dedi.

Şehrin en büyük afet merkezi yükseliyor