Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü boks sporcuları Ümmü Gülsüm Hisar ve Hüsna Önür, U22 Türkiye Kadınlar ve Erkekler Türkiye Boks Şampiyonası’nda üçüncülük elde etti.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi boks sporcuları, Kocaeli’de gerçekleştirilen U22 Türkiye Kadınlar ve Erkekler Türkiye Boks Şampiyonası’nda kürsüyü boş bırakmadı. 03-09 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirilen şampiyonada, 63 kilogramda Ümmü Gülsüm Hisar ve 81 kilogramda Hüsna Önür Türkiye üçüncüsü oldu.

Büyükşehir Hentbol Trabzon’u farkla geçti: 33-42
Projelerle ile ilgili istişarede bulundular
Mobil Kanser Tarama Aracı Arifiye Hanlı Aile Sağlığı Merkezine geliyor
Eğitim ve Öğretimde Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Mahalle Başkanları Haziran Ayı Toplantısı Gerçekleştirildi
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Dr. Aydın Sarı Beyhekim’de…