Dünya genelindeki 40 Üniversite’den 200’ün üzerinde akademisyenin Sapanca’da Turizm’in Yeni Jenerasyonlar ve Trendlerini konuştuğu kongre başarıyla tamamlandı…
I. Uluslararası Turizmde Yeni Jenerasyonlar ve Yeni Trendler Kongresi’nin ev sahipliğini yapan Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi (SUBÜ) Sapanca Turizm Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mehmet Sarıışık; yurt dışı ve yurtiçinden 40 üniversiteden Ulusal ve Uluslararası düzeyde 200’ün üzerinde akademisyen, turizm fakültesi öğrencisi ve sektör temsilcisinin katılımı ile gerçekleştiğini söyledi. Sapanca Turizm Fakültesi’nde 3 gün süren ve ilki gerçekleştirilen 1. Uluslararası Turizmde Yeni Jenerasyonlar ve Yeni Trendler Kongresi’nin akademisyenle öğrenciler ve sektör temsilcileri açısından verimli geçtiğini ifade eden SUBÜ Sapanca Turizm Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mehmet Sarıışık; toplamda 75 bildirinin sunulduğunu kongrenin; kıyı turizmi, doğal turizmi, spor ve konferans turizmine sahip Sapanca’nın tanıtılması noktasında da büyük etki gösterdiğini söyledi. SUBÜ Sapanca Turizm Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mehmet Sarıışık; kongreye katılan herkese teşekkür ettiğini söyledi.
“Şehrimiz için birlikte çalışacağız”
Vinçler sahaya indi:Tren rayları yeraltına alınıyor…
Arifiye Belediyesi Çocuklar İçin Park Yatırımlarını Sürdürüyor
Projelerle ile ilgili istişarede bulundular
Mobil Kanser Tarama Aracı Arifiye Hanlı Aile Sağlığı Merkezine geliyor
Eğitim ve Öğretimde Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi