a

Eğitim ve Öğretimde Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi

Arifiye İlçe Millî Eğitim Müdürü Ali Dere başkanlığında, şube müdürleri ile ilçemizde görev yapan tüm resmî okul ve kurum müdürlerinin katılımıyla 2025-2026 eğitim öğretim yılı yıl sonu değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

Toplantıda, 2025 – 2026 eğitim öğretim yılının genel değerlendirmesi yapıldı.

Bu kapsamda; okul ve çevresi güvenlik tedbirleri, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, MEBİ ve EBA yararlanmaa, Öğretmen Bilgi Servisi (ÖBS) ile Okul-Veli Asistanı (OVA) platformlarının tanıtımı ve kullanılması, öğrenci devamsızlıkları, aile yılı, yeşil vatan; benim okulum geleceğe çare, ücretsiz ders kitaplarının ve diğer materyallerin geri dönüşümü, diğer gündem maddelerinde belirtilen hususlar ele alındı ve değerlendirildi.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Mahalle Başkanları Haziran Ayı Toplantısı Gerçekleştirildi

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz