Arifiye İlçe Millî Eğitim Müdürü Ali Dere başkanlığında, şube müdürleri ile ilçemizde görev yapan tüm resmî okul ve kurum müdürlerinin katılımıyla 2025-2026 eğitim öğretim yılı yıl sonu değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

Toplantıda, 2025 – 2026 eğitim öğretim yılının genel değerlendirmesi yapıldı.

Bu kapsamda; okul ve çevresi güvenlik tedbirleri, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, MEBİ ve EBA yararlanmaa, Öğretmen Bilgi Servisi (ÖBS) ile Okul-Veli Asistanı (OVA) platformlarının tanıtımı ve kullanılması, öğrenci devamsızlıkları, aile yılı, yeşil vatan; benim okulum geleceğe çare, ücretsiz ders kitaplarının ve diğer materyallerin geri dönüşümü, diğer gündem maddelerinde belirtilen hususlar ele alındı ve değerlendirildi.

Mahalle Başkanları Haziran Ayı Toplantısı Gerçekleştirildi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz