Geleneksel bir hale gelen Aşure ikramı Arifiye Bekir Sıtkı Durgun ilkokulun da bu yılda gerçekleşti.İlçe Milli eğitim Müdür Yüksel Gülaç ,Şube Müdürleri,Okul Öğretmenleri ve öğrencilerin katıldığı Aşure Günü ikram programında idareciler kendi elleri ile öğrencilere Aşure ikram ettiler.
Okul Müdürü Cemal Yamak,’Keyifli bir gündü hayır sahibimize teşekkürler.Allah kabul etsin.’dedi.
‘ARSİADER ÜYESİDİR’ BELGESİ TÜM ÜYELERE VERİLECEK
“Sakarya’nın su güvencesi olacak tarihi yatırım hayırlı olsun”
Kılıçaslan’dan Tandoğan çağrısı: “Teröre karşı net duruş için Ankara’dayız”
İl Birincisi Voleybol Takımından Başkan Karakullukçu’ya Ziyaret
Bayraktepe’de Maarif Halk Dansları Şenliği Büyük Beğeni Topladı
Sevilen Esnaf Fehmi Çapa son yolculuğuna uğurlandı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz