a

Arifiye Hacıköy Ortaokulu ve İlkokulu Öğrencilerinden Afrin’e selam

Ariifye Hacıköy Ortaokulu ve İlkokulu öğrencileri bugün okul bahçesinde yapmış oldukları kompozisyon ile Afrin’de ülkemizin bekaası için mücadele eden operasyon yapan askerlerimize bir selam gönderdi.

Öğrenciler operasyonda şehit düşen askerlerimiz içinde Cuma saatin de dua ettiler.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

MÜSİAD’da KOSGEB Konuşuldu

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz