Büyükşehir Belediyesi hizmet içi personel eğitimlerine ara vermeden devam ediyor. Bu kapsamda personellere alanında uzman işyeri hekimleri ve iş sağlığı uzmanları tarafından ‘İş Sağlığı ve Güvenliği Temel Eğitimi’ verildi.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi hizmet içi personel eğitimlerine ara vermeden devam ediyor. Bu kapsamda yaklaşık bin personele ‘Önce iş güvenliği’ diyerek alanında uzman işyeri hekimleri ve iş sağlığı uzmanları tarafından ‘İş Sağlığı ve Güvenliği Temel Eğitimi’ verildi. 2 hafta boyunca süren eğitimeler de personellere iş güvenliği kanunu hakkında detaylı bilgilendirmeler yapılırken iş kazaları, ergonomi, sağlık güvenliği işaretleri, kişisel koruyucu donanımlar ve iş sağlığı gibi konularda eğitimler verildi. Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, hizmet içi personel eğitimlerimize ara vermeden düzenli bir şekilde devam edilecektir denildi.
GENÇLER ARASI KÜLTÜR VE SANAT YARIŞMALARI BAŞLADI
Vinçler sahaya indi:Tren rayları yeraltına alınıyor…
Arifiye Belediyesi Çocuklar İçin Park Yatırımlarını Sürdürüyor
Projelerle ile ilgili istişarede bulundular
Mobil Kanser Tarama Aracı Arifiye Hanlı Aile Sağlığı Merkezine geliyor
Eğitim ve Öğretimde Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz