a

İlçemizde ki Okullar yeni döneme hazır

İlçe Milli Eğitim Müdürü Yüksel GÜLAÇ ve Şube Müdürleri bugün ilçemizde bulunan okullarımızı ziyaret ettiler.

Ziyaretlerde okullarımızın eğitime hazır olduğu görüldü.

Ayrıca mesleki çalışmalara başlayan öğretmenlerimizle bir araya gelen İlçe Milşi Eğitim Müdürü Yüksel Gülaç, yeni eğitim yılının hayırlı olması temennisinde bulundu.‬

 

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Obezite cerrahisiyle şifa buldu

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz