Sağlık Bakanı Fahrettin Koca Bilim Kurulu Toplantısı sonrası sosyal medya hesabından yaptığı bugün kü paylaşımın da koronavirüs ile ilgili son durum hakkında bilgi verdi.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca;’Günlük test sayısında 30.000’i aştık. Laboratuvar sayımız 106’ya çıktı. Yoğun bakıma giren hasta oranımız düşmeye devam ediyor. İyileşme hızında başarı grafiğimizi koruyoruz. Veriler, önümüzdeki günlerde iyileşme hızında artış olacağını gösteriyor. ‘
Gençlik ve Spora Hizmet Edenler Unutumuyor
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz