KOSGEB Müdürü Onur Kurtçu, Sayın Kaymakamımız Bekir Dınkırcı’yı makamında ziyaret etti.

KOSGEB Müdürü Onur Kurtçu, Kaymakamımız Bekir Dınkırcı ile bir süre sohbet ederek, karışlıklı görüş alışverişinde bulundu.
Kaymakamımız Bekir Dınkırcı, KOSGEB Müdürü Onur Kurtçu’ya yapmış olduğu nazik ziyaretleri için teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.
‘Bugün 28.170 yeni vaka,175 yeni ölüm’
Vinçler sahaya indi:Tren rayları yeraltına alınıyor…
Arifiye Belediyesi Çocuklar İçin Park Yatırımlarını Sürdürüyor
Projelerle ile ilgili istişarede bulundular
Mobil Kanser Tarama Aracı Arifiye Hanlı Aile Sağlığı Merkezine geliyor
Eğitim ve Öğretimde Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz