a

Liseler Arası Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma Yarışması İl Finali İlçemizde Gerçekleştirildi

Din Öğretimi Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen Din, Ahlâk ve Değerler Alanı Seçmeli Dersler Yarışmaları kapsamında, Liseler Arası Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma Yarışması İl Finali ilçemiz Arifiye Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ev sahipliğinde gerçekleştirildi.

Programa; İl Millî Eğitim Şube Müdürü Mustafa Terzioğlu, Şube Müdürü Mehmet Taşkıran, okul yöneticileri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.

Kur’an-ı Kerim tilavetinin en güzel örneklerinin sergilendiği yarışmada öğrenciler, hem okuma becerileri hem de manevi hassasiyetleriyle büyük beğeni topladı.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Başhekim Uz. Dr. Vahap Uğurlu ile hastaları ziyaret ettiler.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz