a

Sakarya Valiliği’nden sıcak uyarısı!..

Sakarya’da sıcak hava dalgası etkisini artırarak devam ediyor. Meteoroloji verilerine göre, önümüzdeki 5 gün boyunca hava sıcaklıkları mevsim normallerinin 4-8 derece üzerinde seyredecek. Sakarya Valiliği, bu süre zarfında vatandaşları dikkatli olmaları konusunda uyardı.

Aşırı Sıcaklara Karşı Uyarı

Uzmanlar, 22 Temmuz Salı gününe kadar sürecek olan yüksek sıcaklıklar nedeniyle vatandaşların güneş çarpması riskine karşı tedbirli olmaları gerektiğini vurguladı. Özellikle yaşlılar, çocuklar ve kronik hastalığı olanların sıcak saatlerde dışarı çıkmaktan kaçınmaları önemle öneriliyor.

Sakarya Valiliği’nden Açıklama

Sakarya Valiliği tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: “Meteoroloji verilerine göre, ilimizde hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin 4-8 derece üzerinde seyretmesi beklenmektedir. Vatandaşlarımızın, yaşanabilecek olumsuzluklara karşı dikkatli ve tedbirli olmaları gerekmektedir.”

Valilik, özellikle açık alanlarda çalışanların ve dışarıda zaman geçirenlerin bol su tüketmeleri, güneşten korunmak için şapka ve açık renkli giysiler giymeleri gerektiğini belirtti.

Sakarya Halkı Dikkatli Olmalı

Sakarya’da sıcak hava dalgasının etkili olduğu bu dönemde, vatandaşların sağlıklarını korumak adına gerekli önlemleri alması büyük önem taşıyor. Yüksek sıcaklıklar nedeniyle oluşabilecek sağlık sorunlarını en aza indirmek için yetkililerin uyarılarına kulak vermek gerekiyor.

Sıcak havalarda serin kalın, bol sıvı tüketin ve güneşin zararlı etkilerinden korunmak için gerekli tedbirleri alın. Sağlıklı ve güvenli bir 5 gün geçirmeniz dileğiyle.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

“Bilinçsiz tüketim su kaynaklarının geleceğini tehlikeye atıyor”

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz