a

SAKARYA’YA GİRİŞ ÇIKIŞ YASAĞINA DEVAM!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, video konferans yöntemiyle gerçekleştirilen Cumhurbaşkanlığı Kabinesi Toplantısı’nın ardından Huber Köşkü’nde basın açıklaması yaptı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan,’Geçtiğimiz hafta yedi ilimizdeki şehirlerarası giriş-çıkış sınırlandırmasını sonlandırmıştık. Bu haftaki Kabine Toplantımızda yaptığımız değerlendirmede dokuz ilimiz için daha şehirlerarası giriş-çıkış sınırlandırmasını sona erdirmeyi kararlaştırdık. Bunlar; Adana, Diyarbakır, Mardin, Trabzon, Ordu, Denizli, Kahramanmaraş, Şanlıurfa, Tekirdağ illerimizdir ‘dedi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın yaptığ açıklamada Sakarya giriş çıkış yasağı devam ettiği görüldü.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Maskeler evlere ulaşmaya devam ediyor

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz