Arifiye Belediye Başkanı İsmail Karakullukçu sokağa çıkma yasağının yaşandığı günde Arifiye’lilere yeni bir çağrı geldi.

Başkan Karakullukçu;
‘Kıymetli Arifiyeliler;
İl Ormanında Temiz Hava Almayı, Gölbaşı Park’ta piknik yapmayı, ilçemizin güzel sokaklarında dolaşmayı bizde özledik.
Ama şimdi #EvdeKal‘ma zamanı! İnanıyoruz şehrimizin tüm güzelliklerine yakında kavuşacağız! ‘ dedi.







Arifiye’lilerin Ekmek ihitiyacını karşılayan fırınlar
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz