a

SGK ve İş-Kur İl Müdürlüğünün birlikte iftarı

Sakarya Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü ve İş-Kur İl Müdürlüğü olarak birlikte iftar düzenledi.İftara SGK ve İş-Kur İl Müdürlüğü personeli ve aileleri, komşu esnaflar ve afrikalı öğrenci grubu katıldı.

iftarda yaklaşık 700 misafir ağırlandı.

İl Müdürü  Erhan ÇAVUŞ ve İş-kur İl Müdürü  Tekin KAYA katılımcılara teşekekkür konuşması yaptılar.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Arifiye’de Öğrencilerimizin Karne Sevinci

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz