a

Yukarıkirazca’dan Şebeke suyu şikayeti!

İlçemiz Yukarıkirazca Mahallesinden haber sitemize mesaj gönderen bir vatandaşımız şebeke suyu ile ilgili sıkıntısını dile getirdi.

Vatandaşımız gönderdiği mesajında;”Yukarıkirazca mahallesinden yazıyorum,
şebeke sularımız uzun zamandır kirli akıyor, defalarca şikayette bulunduk fakat çözülmedi konuyu gündeme taşırsanız sevinirim iyi çalışmalar”dedi.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

ARSİADER Başkanı Fatih Fahri Yeter’den dikkat çeken paylaşım

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz