Arifiye Belediyesi Aşure ikramı gerçekleştirecek.26 Haziran 2026 Cuma Günü Arifiye Merkez Camii önünde Cuma namazı sonrası Arifiye Belediyesi tarafından aşure ikramı yapılacak.
Arifiye Belediyesinden yapılan açıklamada;
”Muharrem ayının bereketini, paylaşmanın ve dayanışmanın en güzel simgelerinden biri olan aşure ile hep birlikte yaşamaya davet ediyoruz.
Aşure Günü’nün ilçemize, ülkemize ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini temenni ediyor; birlik, beraberlik ve kardeşliğimizin daim olmasını diliyorum.
📍 26 Haziran Cuma
🕜 Saat: 13.30
📍 Arifiye Merkez Camii Önü
Belediyemiz tarafından gerçekleştireceğimiz aşure ikramımıza tüm hemşehrilerimizi bekliyoruz.”denildi.

Ahmediye Mahallesinde Aşure etkinliği