a

İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Dere’den yıl sonu mesajı

Arifiye’de 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sonuna gelinirken İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Dere yıl sonu mesajı yayımladı.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Dere’nin mesajı;

Sevgili Öğrencilerimiz, Değerli Yönetici ve Öğretmen Arkadaşlarım, Saygıdeğer Velilerimiz;

2025-2026 eğitim öğretim yılını hep birlikte tamamlamanın huzurunu ve mutluluğunu yaşıyoruz. Bir yıl boyunca okullarımızda; bilgiyle birlikte sevgi, emek, gayret ve fedakârlığın da büyüdüğüne hep birlikte şahit olduk.

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda; öğrencilerimizin yalnızca akademik başarılarını değil, millî, manevi, kültürel ve insani değerlerle donanmış bireyler olarak yetişmelerini önceleyen bir anlayışla çalışmalarımızı sürdürdük. Öğretmenlerimizin özverili emekleri, velilerimizin güçlü desteği ve öğrencilerimizin azmi sayesinde Arifiye’mizde eğitim adına güzel çalışmalara ve başarılara imza attık.

Sevgili Öğrencilerimiz;

Asıl önemli olan; iyi insan olabilmeniz, değerlerine bağlı, çalışkan, saygılı ve sorumluluk sahibi bireyler olarak yetişmenizdir.

Yaz tatilini; dinlenerek, kitap okuyarak, sosyal ve sportif faaliyetlere zaman ayırarak, ailenizle kaliteli vakit geçirerek verimli bir şekilde değerlendirmenizi tavsiye ediyorum. Bunun yanında MEBİ ve EBA platformlarında yer alan içeriklerden faydalanmanız; bir sonraki eğitim öğretim yılına daha güçlü hazırlanmanız açısından sizlere önemli katkılar sağlayacaktır.

Kıymetli Öğretmenlerimiz;

Bir eğitim yılı boyunca göstermiş olduğunuz emek, sabır ve fedakârlık için her birinize gönülden teşekkür ediyorum. Sizlerin gayreti; öğrencilerimizin geleceğine ışık olmakta, ilçemizin eğitim kalitesine güç katmaktadır. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda ortaya koyduğunuz özverili çalışmaların, öğrencilerimizin akademik ve kişisel gelişimlerine önemli katkılar sunduğuna yürekten inanıyorum.

Değerli Velilerimiz;

Eğitim sürecine verdiğiniz destek ve okul-aile iş birliğine sunduğunuz katkılar için teşekkür ediyorum. Çocuklarımızın gelişim yolculuğunda gösterdiğiniz ilgi ve destek, onların başarılarının en önemli dayanaklarından biridir. Unutulmamalıdır ki; güçlü bir eğitim ortamı, okul ve aile arasındaki samimi iş birliğiyle daha da anlam kazanmakta ve öğrencilerimizin geleceğine güvenle yön vermektedir.

Bu vesileyle; tüm öğrencilerimize sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili diliyor, yıl boyunca emek veren tüm yönetici, öğretmen ve velilerimize teşekkür ediyorum.

Unutmayalım; Arifiye Maarif Ailesi olarak hedefimiz, Arifiye’mizi eğitimde Sakarya’da bir numara yapmaktır.

Sevgi ve saygılarımla.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Ahmediye Mahallesi Bahar Şenliği başlıyor

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz