Arifiye Belediyesi Aşure ikramı gerçekleştirecek.26 Haziran 2026 Cuma Günü Arifiye Merkez Camii önünde Cuma namazı sonrası Arifiye Belediyesi tarafından aşure ikramı yapılacak.
Arifiye Belediyesinden yapılan açıklamada;
”Muharrem ayının bereketini, paylaşmanın ve dayanışmanın en güzel simgelerinden biri olan aşure ile hep birlikte yaşamaya davet ediyoruz.
Aşure Günü’nün ilçemize, ülkemize ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini temenni ediyor; birlik, beraberlik ve kardeşliğimizin daim olmasını diliyorum.
📍 26 Haziran Cuma
🕜 Saat: 13.30
📍 Arifiye Merkez Camii Önü
Belediyemiz tarafından gerçekleştireceğimiz aşure ikramımıza tüm hemşehrilerimizi bekliyoruz.”denildi.

Ahmediye Mahallesinde Aşure etkinliği
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz