a

Başkan Yardımcısı AĞIRMAN’a teşekkür

İkamet ettiği Neviye Mahallesinde anons sisteminde yaşadığı sıkıntılarını Belediye Başkan Yardımcısı Adnan Ağırman’a ileten ilçe sakinlerinden Mert Özdemir , isteğinin yerine getirilmesinden dolayı Arifiye Belediye Başkan Yardımcısı Adnan Ağırman’a haber sitemize gönderdiği kurulan anons sisteminin fotoğraflı mesajı ile teşekkür etti.

 

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Vatandaşa kaliteli hizmet için yenilenmek zorundayız

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz