Sakarya Gazeteciler Birliği (SGB) Başkanı Zeki Aydıntepe, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü nedeniyle kutlama mesajı yayımladı.

SGB Başkanı Aydıntepe mesajında şu ifadelere yer verdi; “Ocak ayının 10. günü, biz çalışan gazetecilere ayrılmış özel bir gündür. Günün koşulları altında bayram değil, dayanışma ruhuyla kutlayacağımız günde, gazetecilik gibi zor ancak onurlu mesleğin mensupları olarak halkın haber alması adına zaman mefhumu tanımadan mücadele eden, koşturan meslektaşlarımızı, mutlu edecek olumlu bir gelişmeden söz etmek isterdim…
İşte öyle günlerin geleceği ümidiyle taşın altına elini değil; yüreğin, hatta gövdesini koyup çalışan çilekeş meslektaşlarımızın bu özel gününü, hayırlara açılması dileğiyle kutluyor, esenlik ve başarılar diliyorum.”
Başkan YETER; 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nü kutladı
Mobil Kanser Tarama Aracı Arifiye Hanlı Aile Sağlığı Merkezine geliyor
Eğitim ve Öğretimde Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Mahalle Başkanları Haziran Ayı Toplantısı Gerçekleştirildi
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Dr. Aydın Sarı Beyhekim’de…
Arifiye Mezunları 27 Haziran’da ilçemizde buluşuyor
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz